[Gelistirici] AIGLX

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Eki 2006 Cum 14:38:33 EEST

13 Eki 2006 Cum 14:28 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Detaylı bakamadım ama dün göz atarken EXA kullanmıyor gibi geldi. Bu
> verilen parametre de zaten XAA için.

Hmm, evet intel halen XAA kullanıyor görünüyor. Kullandırmak için yamalamak
gerekecek git amcaya göre koda uzun zamandır ellememiş ve gentoo
bugzilla'sına göre "As a rule, patches are not added until they're in CVS
upstream.  This will not be added till after the 7.0 release. and the patch
is broken.  The author ignored DRI functionality (he said so) and
it shows." bana görede koda maintain edemeyeceğimiz bir yama sokmaktansa bir
satır conf'a ekletmek daha doğru geliyor :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/