[Gelistirici] Belgeler .. Belgelerimiz (Beyaz Ördek projesi).

Barış Metin baris at pardus.org.tr
11 Eki 2006 Çar 22:24:15 EEST

11 Eki 2006 Çar 21:39 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Ne diyorsunuz, ne yapalım bu belge mevzusunda?

Beyaz Ördek projesini destekliyorum :). Belgeleri güncel tutmak konusunda
sıkıntı yaşıyoruz gerçekten. Bunun yanında güncellediğimiz belgeleri de
yayınlamak için ikinci bir işlem yapmamız gerekiyor, bunu bazen unutuyorum,
bazen de üşenip sonraya atıyorum vs... Wiki üzerinde belge geliştirmek daha
hızlı olacaktır herhalde.

pardus-wiki'yi Pardus sunucularına taşıma fikri vardı. Bu konuda neredeyiz?
Ahmet?

--
Barış Metin