[Gelistirici] FazlacaAptalBirArada.Net

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Eki 2006 Çar 01:43:54 EEST

Selamlar;

Ahmet'in yorum yazdığını görünce yazmak istedim, lütfen ne yazılırsa, ne
denilirse densin cevap yazmayın, zamanında sinirlenip tartışmaya girdik ve
tek işe yarar yönü bir grup aptal'ın (hakaret olsun diye değil gerçekten zeka
seviyelerini göstermek için bu kelimeyi seçtim) kendilerine cevap verecek
birilerini bulması üzerine kendilerini adam sanmaları ile sonuçlandı. Ağzı
olan konuşuyor işte bunun için ne can sıkmaya, ne cevap vermeye, ne muhattap
olmaya değecek bir site orası ne de öyle bir kullanıcı kitlesi barındırıyor.

Yapacak çok daha önemli işlerimiz var onlara odaklanalım "Don't feed the
trolls" [1] :)

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

Saygılar
--