[Gelistirici] Pardus Geliştirici Adaylarına Tavsiyeler..

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
11 Eki 2006 Çar 01:24:00 EEST

 Kıymetli Pardus Geliştiricileri,

 Yeni Pardus geliştiricilerinin ve geliştirici adaylarının projeye tam ve
verimli şekilde dahil olabilmeleri için ilk etapta neleri biliyor olmaları
gerektiğine dair çeşitli öneriler sunmayı ve geliştirici adaylarının
başvuruları değerlendirilirken neleri bildiklerinin varsayılacağına dair
ipuçları sağlamayı hedefleyen bir belge hazırlamaya başladım.

 Belgenin taslak sürümü burada:

http://www.pardus-wiki.org/index.php/Pardus_Geliştiricisi_Adaylarına_Tavsiyeler

 Lütfen göz atın..

 Değişiklik yapmak isterseniz lokal değişiklikler yapın ki diğer
kardeşlerinizin bağcıklarına basmayın.

 Aklımdaki format ile ilgili olarak özellikle Paket Yapımı ve PiSi başlıkları
fikir verebilir. Belge eğitici değil, daha çok yönlendirici bir belge olmayı
hedefliyor..

 Gürer ÇOMAR kısmı için bir şeyler yazacak.

 Barış YALI ve TASMA için bir şeyler yazabilirse sevinirim.

 Görkem Yerelleştirme ve Uluslararasılaştırma kısımlarını halledecek.

 İsmail'den ricam Paket Yöneticisi kısmını doldurması.

 Diğer arkadaşlar da yazacak bir yerler bulurlarsa affetmesinler lütfen,
önerileriniz de pek makbule geçer.

 Belli bir olgunluğa eriştiğinde duyurmayı planlıyorum.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing