[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
9 Eki 2006 Pzt 22:29:03 EEST

09 Eki 2006 Pts 22:12 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

>  Geriye ne kalıyor? CD alanı. Onda da sorun yoksa neden ön tanımlı gelmesin
> de insanlar sonradan kursun bu kadar masaüstü ve üretkenliği arttıran bir
> şeyi anlamıyorum.

CD'de yer sorunumuz yok, driverların hepsi içerde, koca system.devel bile
içerde, bir de mucizevi şekilde hâlâ bişilerden yer açılıp duruyor :)

Kişisel olarak kullanmayacağım bir yazılım (emailleri siliyorum ben zaten :)
ama kullanıcıların işine yarayabilecek bişi gibi duruyor. Kaptandan seçilecek
şekilde koyabiliriz bence.