[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

Mehmet D. AKIN mdakin at uludag.org.tr
9 Eki 2006 Pzt 21:12:46 EEST

A. Murat Eren yazmış:

>  Ne alakası var?
>
>  Yıllardır Linux kullanan adam kafası ile yanıt vermek yanlış bu tip sorulara.

>  Neden ön tanımlı gelmesin? Öntanımlı gelmesinin nasıl bir sakıncası var?

Aslında çok sakıncası yok, ama benim bir çekincem var, sanal makinalı
yazılımlar ister istemez 15MB+ bellek kullanıyor, bu tarz bir uygulama
en az 20MB ye ihtiyaç duyacaktır bura zembereği de eklersek toplamda
minimum 35-40MB fiziksel bellekten yemiş oluyoruz, özellikle düşük
konfigürasyonlu makinalarda soruna yol açabilir diyorum.