[Gelistirici] Mono / Beagle / Kerry Part n, ( n -> oO)

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Eki 2006 Pzt 20:41:11 EEST

09 Eki 2006 Pts 20:38 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Atıyorum kaptanın "beagle lazım mı?" (yazıcıoğlu ağzıylan
> okunacak) diye sorması belki bir fikir olabilir.

Bu kaptan ekleri uzun zamandır konuştuğumuz konu, bir liste çıkartalım mı bu
tür opsiyonel olmasını istediğimiz şeylerin bende üzerime alayım bu işi,
uygun mu herkese ?

Ben başlatıyorum;

* Tema/Pencere Dekorasyonu/Renk
* Masaüstü arama fonksiyonelitesi