[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Ali Işıngör isingor at gmail.com
5 Eki 2006 Per 17:46:35 EEST

Hayır şöyle bir durum var: Önce ben almış ama sonra Barış Özyurt'a
devretmiştim. Hatta Barış galiba Çağrı'dan bir alan(?) falan açmasını
istemişti son olarak...

Şu an Yalı'yı ve Müdür'ü İtalyanca'ya çeviriyorum ve vaktimi İtalyanca Linux
terminolojisini öğrenmeye harcıyor durumdayım. Eğer heveslisi yoksa,
İtalyanca'yı öteleyip daha aciliyet arzettiğini düşündüğüm Bugzilla'ya
girişebilirim.

Ali