[Gelistirici] contrib svn 'si altındaki pisidepo ve 3rd_Party hakkında

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
29 Kas 2006 Çar 16:06:09 EET

Yanlış anlaşılma olmaması için düzeltiyorum. 3rd_Part ve pisidepo klasorleri
kalacak, aynı düzen devam edecek ancak index oluştururken bu iki deponun
indexi bir üst dizinde, yani contrib dizininde olacak

http://svn.pardus.org.tr/contrib/pisi-index.xml.bz2

şeklinde erişebileceğiz, tabi eğer mümkünse?

29.11.2006 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış: