[Gelistirici] tasma

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
29 Kas 2006 Çar 14:14:11 EET

26 Kas 2006 Paz 21:02 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Tasma içinde çalışan python ile yazılmış arayüzlerde bir problemimiz var.
> Bu arayüzlerin import ettiği modüller bellekte kalıyor ve arayüzler
> arasında paylaşıldıkları için birbirlerinin çalışmasına engel oluyorlar.
>
> Her arayüzün unique isimli modüller kullanması çirkin ve takip edilmesi zor
> bir iş, ayrıca sistem modülleri içinde global hale gelecek başka değerler
> de olabilir. Bunları takip etmek yerine bu arayüzlerin (python olanlar)
> ayrı process ile açılıp tasmaya embed edilmesi gerekiyor. Anladığım
> kadarıyla şu anda sadece kdesu ile açılanlar embed edilmekte. Py_Finalize
> [...]

Tasma her yerinde KCModule kullanıyor bunu embed sistemine dönüştürmek rc1'e
yetişicek iş değil. Şimdilik python modülleri desktop dosyasına,

X-Tasma-Fork=True

eklesin, ve fork edip çalışsın.

/ismail
--
There's nothing worse in life than being ordinary.