[Gelistirici] RC1 için kod adı önerisi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
29 Kas 2006 Çar 01:01:03 EET

Tam sürüm de dahil ondan sonraki sürümlerde kod adı geleneği devam edecek
mi? Şahsen belli bir süreden sonra kulağıma hoş gelmemeye başladı. ATA kod
adı gerçekten mükemmeldi ve etkiledi, ancak diğerleri için bunu
söyleyemeceğim. Sanki kod adı konması biraz abartıldı gibi geldi bana...
Konsa da konmasa da yine aynı şekilde işlerime devam edeceğim ama şunu merak
ediyorum, kod adı koymayı bir zorunluluk olarak mı düşünüyorsunuz yoksa
farklı bir amacı mı var?