[Gelistirici] RC1 için kod adı önerisi

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 22:47:04 EET

28 Kas 2006 Sal 20:03 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Saygıdeğer senato üyeleri ve Roma halkı,
>
> RC1 için kod adı önerisinde bulunmak istiyorum. "Sait Faik" isminin
> yarattığı olumlu havanın etkisiyle, ölüm yıldönümü yaklaşan (13 Aralık)
> başka bir güzide yazarımızı önermek istiyorum. Önerim "Oğuz Atay"dır.
>
> Kabul edenler/etmeyenler?

Kod adlarımız böyle entelektüel olmalı mıdır, illa bir mesaj içermeli midir
diye düşünüyorum. Keza Linux 2.6.19-rc6'da kod ad şu,
"Avast! A bilge rat!". Yani açıkçası kod adlarında illa bir mesaj vermek benim
hoşuma gitmiyor. Üzüm mü diyor mesajımı bitiriyorum.

/ismail

--
There's nothing worse in life than being ordinary.