[Gelistirici] firefox'u kde'lestirmek bolum 2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 21:30:39 EET

28 Kas 2006 Sal 21:26 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>  QtCurve'u pek sevmiyorsunuz biliyorum (hosaf durumu) ama Gtk2 temasina
> Firefox'u KDE'ye uydurmak icin guzel ekler yapmislar. Firefox'taki
> Tamam/Iptal tuslarinin yerini KDE'ye uyacak bicimde degistiriyor
> mesela :)
>
>  Belli kisimlarini Firefox 2 ile problem cikartiyor diye kapatmak
> zorunda kalmislar ama dagitimda 1.5 olduguna gore oyle bir dert de yok.

Sizi depo commitleri takip etmez gördüm :)

Author: caglar
Date: Tue Nov 28 02:23:43 2006
New Revision: 15626
   devel/applications/network/mozilla/firefox/files/suse/startup.patch
   devel/applications/network/mozilla/firefox/pspec.xml
Log:
bump to 2.0 release

>  Temanin tamami olmasa da Firefox kisimlari apartilabilir bence.

Ki zaten gtk-gt-engine kullanıyoruz...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/