[Gelistirici] Pardus kilo versin...

Barış Metin baris at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 14:10:58 EET

28 Kas 2006 Sal 11:56 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Ama biz de sistemi bu konuda daha az çorba, daha bir ilk günlerde dediğimiz
> gibi görev tabanlı hale getirmek için daha kendimizce bir plan yapabilir
> miyiz dersiniz?

Bu konuyu ben de düşün(müş)tüm fakat şu anda 2007 için yapabileceğimiz bir
iyileştirme olduğunu düşünmüyorum. Epey önce "masaüstü devrimi" diye bir
buzzword uydurulmuştu, orada yapılmak istenen de buna benzer şeylerdi daha
sonra dağılsa bile... Her neyse, ne yapacaksak 2007 sonrası yapmamız
gerekiyor bence. Bu konunun yeniden açılmış olması benim hoşuma gitti, sürüm
sonrası üzerinde çalışalım derim.

--
Barış Metin