[Gelistirici] [paketler-commits] r15629 - devel/programming/languages/python/notify-python

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 03:45:02 EET

28 Kas 2006 Sal 03:41 tarihinde, paketler-uludag at uludag.org.tr şunları
yazmıştı:
> Author: caglar
> Date: Tue Nov 28 03:41:09 2006
> New Revision: 15629
>
> Modified:
>    devel/programming/languages/python/notify-python/actions.py
>    devel/programming/languages/python/notify-python/pspec.xml
> Log:
> Remove *.py[co] from package

> +from pisi.actionsapi import pythonmodules
>  def install():
>      autotools.rawInstall("DESTDIR=%s" % get.installDIR())
> +    pythonmodules.fixCompiledPy()

Gürer'in uyarısı ile bazı pyc/o dosyalarının paketlere girdiğini farkettim,
pythonmodules kendini kullananlar için bunları zaten derletmiyordu,
PyKDExtension'ı ise Gürer yamalayarak halletti, kalan paketler için ise
(autotools v.s kullananlar) actionsAPI'ye fixCompiledPy isminde bir fonksiyon
ekledim.

Buildfarm'a göre içinde pyc/o taşıyan paketler şöyle;

./feedback-1.0.5-6/files.xml:
./firewall-config-1.6.1-6/files.xml:
./network-manager-1.3-4/files.xml:
./package-manager-1.1_rc4-18/files.xml:
./PyKDEeXtensions-0.4-4/files.xml:
./service-manager-1.1.3-10/files.xml:
./user-manager-0.6-2/files.xml:

Bu serinin bir daha derlenmesi olayı çözecek, zira hepsi PyKDEeXtensions
kullanıyor, aşağıdakiler için ise fixCompiledPy'nin install fonk. içinde
çağrılamsı gerekiyor.

./dbus-0.62-14/files.xml:
./egenix-mx-base-2.0.5-1/files.xml:
./eric-3.8.2-5/files.xml:
./lilypond-2.8.7-1/files.xml:
./loosecannon-0.5.0-1/files.xml:
./lyx-1.4.1-4/files.xml:
./mftrace-1.2.4-1/files.xml:
./pilot-link-0.11.8-2/files.xml:
./pycairo-1.0.2-2/files.xml:
./pydev-1.2.4-3/files.xml:
./pygobject-2.12.2-3/files.xml:
./rpcalc-0.4.3-2/files.xml:
./samba-python-3.0.23_p3-13/files.xml:
./wxPython-2.6.3.0-2/files.xml:
./xen-tools-3.0.2-9/files.xml:
./ZopeInterface-3.0.1-1/files.xml:

Canı sıkılan falan varsa buyurabilir :), ben sıkılana kadar birkaç paket daha
düzelteceğim :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>