[Gelistirici] Fstab-Manager

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
27 Kas 2006 Pzt 01:15:47 EET

Gökmen GÖKSEL wrote On 27-11-2006 00:17:
> Selamlar,
> Malum dosya fstab için bir güzellik yapalım GUI den düzenlenebilsin dedik..
> Hemen hemen bitti kendisi, Tasma Modülü olarak çalışıyor. Fakat şu an için
> ÇOMAR 'ın root haklarına sahip olan bu güzide dosya için yapabileceği bir şey
> yok; yani fstab-manager dosyaya yazabilmek için root hakkı istiyor :(
> Sürüme yetişmesi açısından yönetici girişi ile kullanılmasını sağlayabilirim
> fakat bunun ne kadar doğru/kullanışlı olduğunu kestiremedim bir sorayım
> dedim ;)

Merhaba

Şu anda Pardus'un bazı yerlerinde kullanıcı girişi isteniyor (kwikdisk,
kvpnc, kbluetooh servisi, vb...). Şahsen, 2007'ye eklersek, kullanıcının
bir metin düzenleyici açıp dosya içinde gezinmesine neden olabilecek bir
problemi daha çözmüş oluruz diye düşünüyorum. Fstab-manager da gelirse,
konsol gerektirecek gerçekten çok az örnek durum kalacak.

İyi çalışmalar
Görkem