[Gelistirici] pardus tanitim filmi

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
25 Kas 2006 Cmt 11:40:46 EET

merhaba;
dün aklımıza güzel bir fikir geldi pardus'u tanitan kısa bir film yapamk fikri bu fikri ertuğrul erata,erek turkay murat ve bir kac arkadasla paylaştım güzel bir fikir olduğunu söylediler amacımız pardus'un kurulum görüntülerinden özelliklerine ve üzrinde neler yapılabilkeceğine kadar herşeği özel video efekler kullanarak tanıtmak ben şahsım olarak görsel tanıtımın herzaman etkili olacağına inanmaktağım zaten işim gereği grafik konusunda baya ilerlemiş durumddayım pardus'a da bu konuda katkılarımın olacağı kanısındayimki bir çok arkadaşta aynı görüşte elimden geltiğince görsellik adına bir şeyler yapmaya çalışıyorum örneklerini www.pardus-tt.org sitesinde bulabilirsiniz.

Pardus için hazırlayacağımız filmde kullanmak üzere bazı görsellere ihtiyacım olacak bu konuda yardımcı olmak isteyen arkdaşlar varsa rasimakar at pardusdepo.com adresinden bana ulaşabilirler.