[Gelistirici] Gelistirici Toplu Mesajı, Sayı 11, Konu 59

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
24 Kas 2006 Cum 22:30:12 EET

Merhabalar

Listenizi meşgul ettiğim için üzgünüm ama bu konuyu kullanıcı listesine
bir defa hata olarak iki defa da çeşitli bahanelerle "kızım sana
söylüyorum gelinim sen anla" taktiği yürüterek yazmama rağmen bir cevap
alamadım.

Sorunum tam olarak şu : ext3 formatında bir harddiskim var. Sıfırdan Ata
kurarken söz konusu harddisk hayalet haline geldi. Tekrar tekrar
denedim, kurulum ekranındaki elle biçimlendirme tablosunda harddiskin
biçimi "tanımlanamıyor", sistem yöneticisinde ext3 olarak görüyor ama
tıkladığımda "mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on
/dev/hdd1, missing codepage or other error In some cases useful info is
found in syslog - try dmesg | tail or so " hatası alıyorum. Gparted de
disk biçimini tanıyamıyor. Cebit' te iken, yani Ata' ya geçmeden önce
gayet rahat mount edip, yazıp, okuyabiliyordum.

Üzülerek söylemeliyim ki harddiskimin içinde hayati bilgiler var.
Harddiski sadece okuyabilir konuma getirmem bile bu bilgileri kurtarmama
yetecek.

Geliştirici olarak son dermanım sizlersiniz.

Hepinizi iyi çalışmalar, kolay gelsin.

Kaan Göktaş
SH Dijital Yayıncılık Şti.
Yayın Kurulu Başkanı