[Gelistirici] package-manager segfaultlar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Kas 2006 Cmt 21:41:59 EET

Merhaba,

Resmi depo'yla senkron oldu mu bilemiyorum daha, ama ofiste buildfarmdan
yaptığım son güncellemeler ile package-manager kullanımım sırasında segfault
lar almaya başladım.

Şimdiye kadar kullanım sırasında çok uzun zamandır almıyordum ve aldıklarımı
da düzelttim diye biliyorum. Ki bu düzelttim dediğim segfaultlar ilk koda
geçtiğim zamandan kalma.

İsmail, khtml ile bir sürü şey değişti diye hatırlıyorum. Bunların etkisi
olmuş olabilir mi? Başka yaşayan oldu mu?

- Faik