[Gelistirici] /etc/skel

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
24 Kas 2006 Cum 14:26:30 EET

24 Kas 2006 Cum 00:38 tarihinde, gorkem at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Ben menu icin "kullanissiz" demedim, fare ile kullanirken sorunlar
> yasadigimi soyledim. Madem bu konuda sabit fikirlisin, diyecek bir seyim
> yok. Neden listeye sordugunu anlamadim bu durumda, basitce "ekledim iste",
> deyip gecebilirdin.

Ben sabit fikirli olarak ne yazdım da gene kızdırdım seni bilmiyorum ama aynen
dediğin gibi yapıyor ve o zaman bu konu ile ilgili bir daha fikir sormayıp
karar veriyorum.

> Kaptan ile kullaniciya sorma konusunda hemfikirim, ancak bunu sorarken
> eski menuye nasil donus yapilacaginin da belirtilmesi gerekir. Peki
> Kaptan'a bunu yetistiremezsen ne olacak?

Legacy Menu zaten öntanımlı olacak, yetişmezse de yetişmeyecek.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/