[Gelistirici] Amarok ve AppendAsDefault

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Kas 2006 Cum 14:21:48 EET

24 Kas 2006 Cum 10:37 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Amarok'un playlist için AppendAsDefault diye bir seçeneği var, adından
> anlayabileceğiniz gibi bir dosya amarok ile açılmak istendiğinde dosyayı
> playlist'in sonuna ekliyor. Gui'de bunu seçemiyoruz, paket için öntanımlı
> yapmayı düşünüyorum, ne dersiniz?

Bu iyi bence de ..

> Amarok'un müzik CD'si çalmaması için bir sebep eksiltmiş oluruz hem.

Dijital çalmayı öntanımlı yapınca bu tartışmayı kapattık diye bir oh çekmiştim
halbuki :-)

Amarok'u böyle kullanmanın sorunu şu :

- bir playlistin var,
- cd taktın, on kusur track playliste'e eklendi.
- cd'yi çıkardın, **çalınamayan** on kusur track playlist listende kaldı..
- ertesi gün başka - veya dünkünün aynısı - bir cd taktın, karsşına gelen
pencereye ok dedin, on kusur track **daha** playliste'e eklendi.
- cd'yi çıkardın, **çalınamayan** iki çarpı on kusur track playlist listende
kaldı..
---
---
---
- her gün audio cd dinlersen, elli gün sonra playlistinde üstüne tıkladığında
çalınamayan en az 500 track var, afiyet olsun :-))))))))

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... ve ben çekip giderim bir nehir akıp gider - ataol behramoğlu