[Gelistirici] hylafax hakkında

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Kas 2006 Per 14:00:40 EET

Wed, 22 Nov 2006 16:07:22 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Pardus'ta kullanmadim ama JHylafax pek basarili o is icin, Turkce
> cevirisi de var.
> Java programi derlemesi beni astigi icin, paketini yap(a)mamistim.
Dayanamadim (rahatsiz bir adamim iste), JHylafax isine bakayim dedim.
Pardus'ta hic hylafax istemcisi yok, JHylafax'in Turkce cevirisinin de
hazir oldugunu (ve kendimin de uzun suredir sorun yasamadan
kullandigimi) goz onune alinca, sirf java'yla yazilmis diye Pardus
2007'nin hylafax istemcisi olmamasi yazik olur diye dusundum.

O yuzden rotayi Maven'a cevirdim, sitede her yere binary'sini
koymuslar, Gentoo da derlemek yerine binary'sini cekip paket yapmis.

http://gentoo-portage.com/AJAX/Ebuild/30077/View

Svn'den kaynak kodun cekip nasil derlenebilecegi ile ilgili bir dokuman
var sitede :

http://maven.apache.org/guides/development/guide-building-m2.html

Soru : Eclipse gibi binary mi almali, kaynaktan derlemeye mi kalkmali?
Gentoo'nun bir bildigi olmali diye dusunuyorum bununla kafa kirmaya
kalkmadigina gore.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693