[Gelistirici] surumlere yerel anlamlar

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Kas 2006 Çar 21:09:00 EET

Merhaba,

 Bence ATA'nin uzerine Sait Faik guzel bir temanin habercisi oldu.
Boyle devam etmesinin planlandigini umuyorum. Basinda yer almanin ve
kendi degerlerimizi hatirlamanin yani sira bence intergalaktik bir
dagitim olarak tum dunyaya da bu degerleri tanitmak/ogretmek icin iyi
bir arac olacak bence.

 Bu calismayi akleden/yapan arkadaslari tebrik etmenin yani sira, bu
basin bildirilerinin (gunun anlam ve onemini anlatan kisimlari ile
beraber) Ingilizce'ye de cevirilip web'e yerlestirilmesi/duyurulmasini
onereyim dedim.

 Google'daki degisen logolardan insanlar bircok sey ogreniyor,
Pardus'tan niye ogrenmesin?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693