[Gelistirici] hylafax hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
22 Kas 2006 Çar 11:47:31 EET

selam
hylafax ı yükledim ilk önce faxsetup yapmam gerektiğini biliyorum slmodem i
çalıştırıp yaptım. sonra service list ile baktım
hylafax         |           |          | HylaFax Sunucusu

yazıyor yani durumu belli değil ?
start ettim yine aynı
hylafax         |           |          | HylaFax Sunucusu

service manager hiç çalıştıramıyor zaten ?

bir de faxsetup yapılmamış ise
Unable to start service yazacağı yerde önce faxsetup yapın falan dese güzel
olmaz mı ?
bu arada hylafax için gui düşünüyor muyuz? ya da nasıl kullanıyoruz? kullanan
bir arkadaşımız varsa link verse gayet memnun olurum. son win kalesi bu bende
de

saygılarımla kolay gelsin