[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

mert at bunalmis.com mert at bunalmis.com
21 Kas 2006 Sal 10:57:04 EET

On November 20, 8:58 pm Gürer_Özen  <gurer at pardus.org.tr> wrote:
> 20 Kas 2006 Pts 17:07 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> meşgul edilmesi
>
> Buildfarm sorun değil de, test süreci bir sorun. 5 ayrı kurulan CD
> çıkması demek test sürecinin beş katına çıkması demek (Hayır,
> birinin
> testi geçmesi diğerlerinin sorunsuz çalışacağı anlamına gelmiyor).
>
> Yer sorunu olmasaydı yardım ve ses dosyalarını bile koymayı tercih
> ederdim. Bir tane ürün çıkarıyor olmamız ve bunun bir CD de tüm temel
> destekleri içeriyor olması hem bizim hem kullanıcıların işini çok
> [...]

Merhaba,

Bu fikirler doğrultusunda şu anda bende her dil için ayrı dağıtım
hazırlanmasının aslında pek de iyi bir fikir olmadığı kanısına
vardım. Boşalan yerlere ilave edilebilecek programlar için ise en
başından beri peer2peer yazılımlarını düşünmekteyim.

Yeni işim çok vaktimi aldığı için gelişim sürecine somut katkıda
bulunamadığımın farkındayım fakat en azından fikir paylaşımı
yaparak özürlerimi iletmeyi bir borç bilirim. Ne olursa olsun süper bir
iş çıkarıyorsunuz, teşekkürler :)