[Gelistirici] /etc/skel

Barış Metin baris at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 18:35:46 EET

20 Kas 2006 Pts 15:20 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 20 Kas 2006 Pts 14:38 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
>
> Artwork ayrıldıktan ve /etc/skel gittikten sonra default açılış şu an bu
> şekilde geliyor (kerry bende yüklü diye otomatik başladı), benim port
> etmeyi unuttuğum birşey gözüme çarpmadı ilk bakışta göreniniz var mı (şu
> vardı eskiden şimdi yok gibi)?
>
> [1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/kdebase_new.png

Öntanımlı kurulumda panel boyutu 32pix olarak kickerrc'de tanımlıydı. Bir de
kicker'a yeni düğme eklediğimiz için appletler arası boşluklar bozuluyordu
(bkz. minipager) bunu da kickerrc'de hallediyorduk.

Kısaca, yama olarak ekledim demiştin fakat kickerrc'de yapılanlar pakete
eklenmemiş.

--
Barış Metin