[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

Ali Işıngör isingor at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 18:06:15 EET

Sevgili Furkan;

Türkçe desteğinin eksikliğinin, İtalyanca .po dosyalarının CD'de yer
almasıyla ne alakası var ki?

Yok, eğer kastın banaysa ve "Pardus'u İtalyanca'ya çevireceğine git iki tane
Türkçeleştirme çalışmasında bulun!" demeye getiriyorsan, sadece üzülürüm.
Elimden geldiğince (Stellarium, WengoPhone, Karamba temaları, Bugzilla vs.
vs.) bunu da yapıyorum...

Ama ne yalan söyleyeyim, eğer adına geliştiricilik dediğimiz şey, özgür
yazılım dünyasında para pul için değil de, "just for fun" için yapılan bir
delilikse; Pardus bileşenlerini İtalyanca'ya çevirmekten, İtalyanca wiki'ye
Pardus maddesini yazmaktan, Pardus'a dair İtalyanca haber yazmaktan ve
bunları yepyeni insanlara anlatma "eğlencesinden" sonsuz keyif duyuyorum...

Bu çabam için suçlama beni!

Sanırım Çağlar'a katılıyorum ve "gel beraber içelim bir" diyorum. Zaten
Koray'a da bir sözüm var :)...

Dostlukla-Ali