[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Kas 2006 Pzt 16:20:22 EET

Mon, 20 Nov 2006 15:32:51 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2006-November/003206.html

> O CD'ye sığmayacak bir noktadan sonra tabiki ama pardus 2007 için
> amaç TR yanında de, nl, it ve fr'yide verebilmek. Gün gelirde 60 dile
> birden destek verecek olursak ya tek CD sevdamızdan vazgeçeriz ya
> atıyorum locale cd'si diye birşey uydurur locale'leri ona tıkarız ya
> da dediğin gibi her dil ayrı cd olur ama bu değişiklikleri yapmak
> yerine bu saydığım paketlerden doc klasörlerini ayırmak bu kadar mı
> zor ve anormal bir iş, pspec.xml'e 3 satır eklenecek yaw yeniden yalı
> yazılmayacak :)
Bense soyle dusunuyorum : Her dil icin ayri kurulum CD'si yaparsak,
ondan bosalan yerde CD'ye depodan cok daha fazla uygulama
sigdirabiliriz.

Su bir gercek ki bircok kullanici internetten uygulama cekmeden, sadece
CD'dekileri kurcalayacak ilk anda. O ilk andaki izlenim de daha sonra
kullanmaya devam edip etmemesi icin onemli.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693