[Gelistirici] Çakışma

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 14:31:39 EET

20 Kas 2006 Pts 12:29 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 20 Kas 2006 Pts 11:03 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Anladım, peki daha önce konuştuğumuz gibi pisi update ettiğinde mesela
> dışardan bir komut çağırsın o komut python v.s. reload etsin
> (edilebiliyorsa) gibi birşeye bakma fırsatın oldu mu? Mümkün olup
> olmadığını bilmeden işkembeden atıyorum şu an :)

Buna bakamadım. :( Ama zorlama ve kirli bir çözüm geliyor bana. :( Gerçi bu iş
her şekliyle eğer dışardan 3. bir betik/uygulama tarafından kontrol edilmeyen
bir süreç olduğu takdirde kirli bir çözüme de mahkum görünüyor.

> Bunun dışında o zaman dediğin gibi bu sorun şimdilik dursun nohuta giderken
> eldeki prinçten olmayalım :)

Oki. :)

- Faik