[Gelistirici] Circular Dep

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 14:27:57 EET

20 Kas 2006 Pts 14:26 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Abi eager iki taraflı hem dep ler için hem de rev_dep ler için çalışıyor.
> Eager'ı çöpe attık mı sorun kalmayacak. Bunu şimdi yapıyorum, 3607'yi
> kapatıp.
>
> Görmek için de bu thread'de geçen senaryo'yu yazacam.

Hmm süper :), aslında bu bir hataymış (eager'ı ben istemiştim yazılsın diye)
ve o anki durum bu değildi ama madem revdepleride kontrol ediyoru budur
çözümümüz :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/