[Gelistirici] Çakışma

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 11:31:13 EET

On 11/20/06, Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:
> Karşılaşılan sorunun çözümü pisi önce kendini güncellesin olsun bitsin olarak
> göründüğünün farkındayım. Listede pisi varsa - system.base ve pisi öncelikle
> güncellensin - işin en kolay kısmı, zor kısmı ise güncellemeye yeni pisi ile
> sorunsuz devam edilebilmesi. Bu işi düzgün yapabilen/yapan bir paket
> yöneticisi olduğunu zannetmiyorum. [1] [2]

Anladığım kadarıyla istediğiniz, pisi'nin kendisini bir şekilde
güncelledikten sonra, güncellenmiş kodunu yeniden yükleyip bununla
yola devam etmesi.

Kullanıcıya, package-manager'da, "Pisi güncellemesi yapıldıği için
programı kapatıp yeniden açın" demek veya pisi up yapıldığında, "Pisi
güncellemesi yapıldı, yeniden up komutu ile çalıştırın" diye uyarmanın
neresi kötü?

40 takla atmak yerine, basitçe, uygulamanın, yeniden başlatılana kadar
çalışmayı reddetmesi gayet normal bir hareket gibi görünüyor. Kaldı ki
bu sadece Çomar veya pisi gibi 40 yılda bir güncellemesi olacak
paketler için çok ender olarak yapılacak.

--
Furkan Duman