[Gelistirici] Çakışma

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
19 Kas 2006 Paz 17:55:23 EET

Selamlar;

Buildfarm'ın kardeşinde bugün maintanence işi yapayım dedim, paketleri hallice
eski kalmıştı, şu anki repo ve eski pisi ile

buildhouse ~ # pisi up
Depolar güncelleniyor
* buildfarm deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
buildfarm deposu için güncelleme yok.
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler kurulacak:groff-utf8
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:kbd
findutils splash-theme baselayout freetype python shadow util-linux dhcpcd
comar-api net-tools mkinitramfs grub udev klibc lzma pisi nano glibc mudur
libpng gawk bash splashutils openssh glib2 hdparm memtest86 tar texinfo
coreutils pam wireless-tools man comar coolplug usbutils module-init-tools
pciutils splashutils-misc
Program sonlandırıldı.
Seçili paketler [faad2 libmp4v2 ] birbirleriyle çakışıyorlar.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

şeklinde hata aldım, buildhouse'da kurulu  pisi (pisi 1.1_rc7) bu çakışmayı
çözemedi (versionFrom/To conflictler yüzünden)

ve önce pisi up pisi ile pisi'yi güncelleyip sonra sistemi güncellemek zorunda
kaldım, bu hal durumu pisi'de çözsek nasıl olur? Listede pisi varsa pisi önce
system.base ve kendini güncellese, açık hatası olduğunu biliyorum ama bu
sefer problem oradaki hatadan farklı

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/