[Gelistirici] po stats..

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 23:40:49 EET

A. Murat Eren wrote On 17-11-2006 11:37:
>  Merhabalar,
>
>  Pardus'un özgün yazılımlarına ait po dosyaları ile ilgili istatistiklerimiz
> artık web sayfalarından görüntülenebilir durumda:
>
>  http://www.pardus.org.tr/eng/projeler/turkce/stats/stats-de.html
>  http://www.pardus.org.tr/eng/projeler/turkce/stats/stats-nl.html
>  http://www.pardus.org.tr/eng/projeler/turkce/stats/stats-tr.html
>
>  (Aynıları Türkçe sayfalar için de mevcut)
>
>  Şu anda bu sayfalara hiç bir yerden bağlantı yok. Görkem uygun bir yerden
> sayfalara link verir diye bıraktım.
>
>  Kozmetik bir takım güzellikler gerekiyor, onları da ilk fırsatta
> [...]

Merhaba

Bir çevirmen, eksik dosyaların da durumunu bilebilirse iyi olur. Eğer
bir po dosyası hakkında çevrilmediği bilgisi geliyorsa çevirmen "bu
dosyayı da bitirmem gerekiyor, herhalde yeni gelmiş" deyip işe
koyulmalıdır. Şu anki durumda ise hangi dosyaların "hiç" çevrilmediği
bilgisi, sayfaya bakınca görülemiyor.

Şimdiki durumda eğer po_files.py'ye olmayan bir girdi eklersem, karşılık
gelen dosyanın okunamadığı hatası geliyor. Bunun yerine dosya ile ilgili
olarak her üç satırda da "-" karakterleri yazılmalı bence (o dosyanın
şablonunu indirip de kaç satır eksik olduğunu yazalım demiyorum bak, ne
kadar anlayışlı adamım).

İyi çalışmalar
Görkem