[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 15:25:56 EET

17 Kas 2006 Cum 15:43 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:

> Ama KsCD her yerde çalışmıyor sorun orada,

Abi bugune kadar kde kullandığım makine sayısını unuttum, evdeki audio cd
sayısını da bilmiyorum - bayağı çok diyelim. Yani amarok, audio cd, kscd
üçlüsünü standart olarak her gün defalarca kullanıyordum iki ay öncesine
kadar. Daha Kscd'nin çalışmadığı bir sisteme rastlamadım. Bu kadar  nadir
rastlanan bir durum için bu kadar konuştuğumuza yazık gerçekten - sonuçta
ayarlanabilir bir durum.. Hadi genel kanı o yondeyse dijital playback'i de
öntanımlı yapalım. ama,

> playlisti silmesi de normal zira
> bu CD'yi çal diyorsun ona :-)

playlist silmesi normal degil, o yazılımın amacı playlist düzenleyip, zilyon
tane dosyayı düzenli tutmak, bu playlisti dinlemek. Biz CD çalsın diye
zorlamazsak elli sene silmiyor o playlisti, efendi efendi saklıyor.

Neyse, çok uzadı : sonuç olarak
- amarok'un CD **çalabilmesi**, amarok CD çalıcı yazılımdır demek değil,
- öntanımlı olmasına playlisti silmesi ve ağır bir yazılım olması nedeniyle
karşıyım.

Böyleyken böyle, hala yazma sevdasında olanlar başka bi konu bulsun
kendine :-P

Öperin.
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... giderken bıraktığı bütün renkler siyah oldu - manga