[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 14:27:00 EET

Merhaba;

17 Kas 2006 Cum 14:46 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:

> Amarok'la CD çalmayı bir dener misiniz efendim --cdplay diye ayrı bir
> komutla implemente edilmiş, ben bir problem göremedim.

Şu şekilde denedim:

Amarok sistemde minimized, içinde playlistim var... ama amarok çalışmıyor olsa
da sonuç değişmiyor.

- AudioCD taktım, gelen kded penceresinden "play with amarok" seçtim, çalmaya
başladı, ama tüm playlistimi sildi.

- AudioCD taktım, gelen kded penceresinden "cancel" tıkladım,
konsoldan "amarok --cdplay /dev/hdc" çalıştırdım, çalmaya başladı, ama tüm
playlistimi sildi.

-  AudioCD taktım, gelen kded penceresinden "cancel" tıkladım, çalışan amarok
da "engage -> play audio cd"  seçtim, çalmaya başladı, ama tüm playlistimi
sildi.

En başarılı olduğu alanlardan biri playlist ve collection management olan bir
yazılımı, tıklandığı anda tüm playlisti silecek bir opsiyona bağlamak bana
hala anlamlı gelmiyor.  Üstüne üstlük, amarok benim sistemimde 4 saniyede
açılıyor, kscd 1 kusur saniyede...
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... The greatest trick devil pulled was convincing the world that he
    doesn't exist. - ks