[Gelistirici] [Paketler] paket oluşturamama

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 08:57:37 EET

 Merhabalar,

On Wednesday 15 November 2006 10:34, Mehmet H wrote:
> tekrar teşekkürler
> bir de son bir sorum olacak.
>
> bu paketi ben bugs sisteminde istek olarak belirtmiştim. ama şimdi
> kendim yaptım.
> oradakilerin uğraşmaması için bunu sisteme nasıl dahil edebilirim?
> (tabi gerekli düzenlemeleri yapıp kontrol ederek)
> böyle bir imkan var mı, yoksa yaptığım paket yanıma kar kalıyor, sadece
> bana mı ait oluyor?
> nasıl bir yol izlemem gerekiyor? bir belge ya da web sayfası var mı acaba?

 Bu arada henüz bitmemiş bir belge ve sorduğunuz soruya net bir yanıt olmasa
da şu belgeyi okumanızı tavsiye ederim:

http://www.pardus-wiki.org/index.php/Pardus_Geli%C5%9Ftiricisi_Adaylar%C4%B1na_Tavsiyeler

 Selamlar.
--

 PS: Artık bu belgeyi bitirmek ve yayınlamak istiyorum, eksik yerlerini
tamamlamama yardım edecek birileri çıkarsa gerçekten çok sevineceğim...

 A. Murat Eren
 http://cekirdek.pardus.org.tr/~meren/
 Pub Key ID: 0x527D7293
 http://meren.org/

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing