[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Furkan Duman coderlord at gmail.com
17 Kas 2006 Cum 08:06:02 EET

On 11/16/06, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> wrote:
> 16 Kas 2006 Per 19:24 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Sesçi arkadaşlar doğru olanın zaten dijital aktarımla okumak olduğunu, yıl
> 2006'ya varmış iken o zottirik kablonun kullanılmaması gerektiğini
> söylüyorlar...

Benim oyumda, digital output'un CD'lerde öntanımlı açılması. Günümüz
donanımları ve işlemcileri ile ve başınıza ekşiyecek kullanıcıları
hesaba katarsanız. Analog sunmanın bir getirisi olmayacak.

Analog olması gerekliliği mantığına katılıyorum, ancak çalışması
garanti olan bir yöntemi tercih ederdim.

--
Furkan Duman