[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Kas 2006 Per 19:35:44 EET

Thu, 16 Nov 2006 19:24:38 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Var, sayısal çalma kullanıldığı zaman CPU yemeye başlıyor bu işlem.
> Yanlış anlama ama senin sisteminde CD çalacak diye bunu öntanımlı
> hale getirmek ağır bir bedel :)
Katiliyorum, hatta bu sayisal calma isine en cok sovenlerin basinda
geliyorum :)

Yalniz soyle bir problem var, yanlis bilmiyorsam Windows Media Player
ontanimli olarak sayisal calma kullaniyor. O nedenle kullanicilarin
cogunlugu bu durumun farkinda degil.

Bu biraz teknik olmaktan cok politikasal bir karar diye dusunuyorum.
Yanlis gidiyor diye hep yanlis mi gidecek kullanicilari da egitmis
oluruz katilirim ama suyuna gidelim bizim isimiz degil bu derseniz de
haklisiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693