[Gelistirici] privoxy hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
16 Kas 2006 Per 09:01:25 EET

Selam
15 Kas 2006 Çar 18:05 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 14 Kas 2006 Sal 09:52 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:

> Bu tür paketler için ne yapacağımız liste arşivlerinde var, paket depoya
> girmeden şu an baselayout paketi bende olduğu için bana haber vereceksin
> bende sana bir uid/gid tahsis edeceğim tabiri caizse :)

	efendim derlenme hatası ile ilgili bir durumu çözmek isteği ile yazdım.
aslında privoxy de sizin paketiniz, herhalde devel depoya girecek olursa bir
çare düşünürsünüz? bu arada tork u 0.11beta ya yükselttim geoip bağımlılığı
ile bende sorunsuz görünüyor bir kaç ayar isteği dışında bilgilerinize

kolay gelsin