[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Kas 2006 Çar 21:54:39 EET

 Merhaba,

> Pardus 2007 beta1'e bir müzik CD'si takınca ekrana çıkan pencerede
> şunlar var.
>
> * Play (kscd)
> * Amarok
> * Kaffeine
> * Extract and encode (bunu düzelteceğim)
>
> Burada Kscd CD'yi çalmıyor (kmix'te ek ayar gerekiyor, kim bilir
> hangi son kullanıcı yapabilir?). Kaffeine'i de silmeyi öneriyorum.
> Dolayısıyla sadece Amarok kalmalı, zira bizim seçtiğimiz müzik çalma
> programı kendisidir.
>
> Ne dersiniz?

 Amarok "playlist" li bir program. Ağır bir program, playlist işini
beceremiyor vs. vs. nin yanında amarokla çal dediğimizde önceden
ayarlanmış olan listeyi de değiştiriyor ki çok şarkınız varsa bu ciddi
sorun olabiliyor.

 Biz "CD çalmak istiyoruz", bu işi düzgün yapan program da kscd. Kscd
CD çalabiliyor (şu anda Cold House - Swim with me dinliyorum), hafif,
kullanıcının ayarlarını mıncıklamıyor vs. vs. Hiç sorun yaşanmamasını,
yani şu 1$ lık cdrom->ses kartı bağlantısı yapılmamış bilgisayarların
da bir mouse tıkına basmadan direkt müzik cd si çalabilmesini istersek
kscd yi öntanımlı olarak dijital ses kullan seçeneğini koyarız olur
biter.

 Kscd bu iş için çıkan pencerede ilk program olmalı. Altında
Amarok olabilir. Kaffeine'in listede olmaması benim için fark etmez,
kullanmıyorum, kalabalık azalmış olur diye tercih de ederim aslında.