[Gelistirici] beta2

Ali Işıngör isingor at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 21:13:06 EET

Bu betanın kod adı "Orhan Veli" (14 Kasım 1950'de PTT çukuruna düşerek öldü
:) ) ya da "Sait Faik" (Bu ay 100. doğum günü) olsa ya? Biz de bunu hemen
yarın bültenleştirsek?

Gürer'in önerisi "Hişt! Hişt!"tir (Bilmeyenlere söyleyelim, muhteşem bir
Sait Faik öyküsüdür.) bu arada.

ATA'dan sonra şık gider.

Sağlıcakla-Ali