[Gelistirici] distrowatch

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Kas 2006 Pzt 14:15:51 EET

13 Kas 2006 Pts 14:11 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> 13 Kas 2006 Pts 13:33 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Orayı yapan gerizekalı kafasının dikine gitmeyi seviyor, onu biliyorum :(
>
> N'apsak ftp'deki gibi eski sürümleri tamamen ayrı bir sayfada mı anlatsak
> anlamadım ki...

Bence eski sürümleri tam ayıralım : Current release sayfasında sadece son
sürüm olsun, en sonda "old releases" gibi bir link olsun, adam özellikle
tıklamadığı sürece gör(e)mesin o sayfadaki eski sürümleri.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... Thanks, and THIS time it really is fixed. I mean, how many times can we
    get it wrong? At some point, we just have to run out of really bad
    ideas. -- Linus