[Gelistirici] distrowatch

Arda Çetin arda at pardusman.org
13 Kas 2006 Pzt 14:03:30 EET

13 Kas 2006 Pts 13:16 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Selam,
Merhaba,

> Evet Pardus 2007 ismiyle yola devam edeceğimiz düzgünce duyurulamadı. Bu
> ortada, yine de Distrowatch duyurusunda 1.1 dememe şansımız vardı diye
> düşünüyorum. Duyuruyu kim yaptıysa lütfen aceleye getirmesin.

Distrowatch'daki haberini RSS'den, anasayfadan artık okuyan okudu. Bu saatten
sonraki değişikliklerin çok bi fark yaratacağını düşünmüyorum ancak bundan
sonraki sürüm takibine bir kararlılık getirilse nasıl olur?

Sürüm numarasının ismi değişiyor, geliştirici listesindekilerin bile bu
karardan SVN'deki değişikliklerden haberi oluyor. Hadi değişti, bari
pardus.org.tr'ye haber olarak girsek de millet "Pardus 1.1" mi
diyecek, "Pardus 2007" mi diyecek diye ikilemde kalmasa...

Ayrıca ISO dosyalarında diğer dağıtımlarda installation diye yazmadığına göre
bizde "Kurulan" diye yazması şart mıdır?

Selamlar.
--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds