[Gelistirici] distrowatch

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
13 Kas 2006 Pzt 13:33:56 EET

13 Kas 2006 Pts 13:16 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> Evet Pardus 2007 ismiyle yola devam edeceğimiz düzgünce duyurulamadı. Bu
> ortada, yine de Distrowatch duyurusunda 1.1 dememe şansımız vardı diye
> düşünüyorum. Duyuruyu kim yaptıysa lütfen aceleye getirmesin.

Evet, oraya attığım mail'de özellikle Pardus 2007 Beta şeklinde yazmama rağmen
yine 1.1 şeklinde yazmış.

Haber çıktıktan sonra düzeltmesi için tekrar mail gönderdim ama bi değişiklik
yapmadı.

> Daha kötüsü KDE 3.5.3 kullanıyoruz görünüyor... KDE'yi en güncel takip eden
> 3 dağıtımdan biriyiz, en güçlü kozlarımızdan birini elimizle çöpe atmışız
> :(

Yine gönderdiğim mail ile beraber duyurunun düzeltilmiş halini göndermiştim;
ama sanırım Pardus web sayfasına bakıp yanlış duyuruyu geçmiş habere :(
Products sayfasındaki 1.1apha sürümleri kafa karıştırıyor herhalde.