[Gelistirici] Yerele göre paket kurulumu (Re: Beta: NL ve DE desteği )

Barış Metin baris at pardus.org.tr
13 Kas 2006 Pzt 11:06:19 EET

13 Kas 2006 Pts 10:44 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> "Kurulum esnasında indirilse" demek istedim. :)

Kurulum esnasında bağlantı olsa bile ek yapılandırma gerektiyor olabilir ki şu
anda bunun için bir şey yapmıyoruz. Her durumda zorunlu bir kaynak (paket)
için dışarıya bağımlı olmanın doğru olmadığını bu yüzden bu paketlerin CD ile
birlikte dağıtılması gerektiğini düşünüyorum.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin