[Gelistirici] Fwd: [Pardus-kullanicilari] Birlikte aç komutu

Furkan Duman coderlord at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 21:59:20 EET

On 11/7/06, Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> wrote:
> 07 Kas 2006 Sal 21:09 tarihinde, Arda Çetin şunları yazmıştı:

> Firefox kodunu ellemem ben o kadar ;-)

İsmail Beyciğim. :)  SaveAs dialogunu QT dialogu. Print dialogunu
KPrinter, Mail'i Kmail ile değiştirsek Firefox kodu ile elleşmeden hiç
olmazsa.

Bu adres oldukça güzel ipuçları veriyor bunlar için. Hemen hepsi
birkaç yamadan ibaret gibi.

http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Integrate_Firefox_with_KDE

--
Furkan Duman