[Gelistirici] Bileşenler

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 19:37:22 EET

07 Kas 2006 Sal 13:52 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Şimdi bakınca KDE'ye ait herşeyi bir bileşen altında toplamak pek anlamlı
> gelmiyor. Bunu belki de <IsA>origin:kde</IsA> falan gibi işaretlemeliydik.
>
> Benim aklıma gelen somut ihtiyaç, minimal Pardus masaüstü. Bunun içinde şu
> anda desktop.kde.base'de olan kdesdk vb nin olmaması lazım, ama bir üstte
> desktop.kde de duran PyQt ve tasmanın olması lazım mesela.

Birden fazla PartOf tagı kullanabilsek daha iyi olmaz mı?

Bence tüm KDE paketlerini olması gereken yerlerine taşıyalım. Bulundukları
dizinden miras aldıkları bileşene ek olarak, pspec.xml içinde bir PartOf tagı
ile;

tüm KDE programlarını desktop.kde,
kde* (kdelibs, kdebase, kdepim...) paketlerini desktop.kde.base,
minimum Pardus/KDE ortamı için gerekli paketleri desktop.kde.minimal
(desktop.pardus?)

gibi bileşenlere dahil edelim. Böylece isteyen mesela tüm KDE
güncellemelerini, isteyen de tüm çokluortam programlarını rahatlıkla
güncelleyebilir.