[Gelistirici] The Road Ahead - take #3

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 20:48:36 EET

07 Kas 2006 Sal 14:41 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> meren'in betigi daha doğru bence, boot-time'i gerektirecek durumlar her
> zaman olacak gibi görünüyor.

Buna başka kimse cevap yazmadığı ve hata beta engelleyici olduğu için kendi
kendime karar verip sorunu kdebase paketinde çözdüm, eğer daha sonra meren'in
yöntemini kullanmaya karar verirsek tek yapmamız gereken onu müdür'e ya da
nereye edilecekse entegre etmek.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/