[Gelistirici] Fwd: [Pardus-kullanicilari] Birlikte aç komutu

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 20:01:02 EET

Selam,

FF Birlikte Aç dediğimizde kullanıcının ev dizininden daha mantıklı bir yerden
(usr/kde/3.5/bin vs.) bakmaya başlasa?

Bir de bu mime olayı bir çözülmedi gitti mi, ben on yıldır .mozilla ve türevi
dizinlerimi sakladığım için haberim mi yok? (pdf, zip falan görünce kakalak
gibi kalıyor mu? Kaydet ya da Ark ile Vırt ile açayım mı diyor?)