[Gelistirici] contrib deposunda yaptığım güncellemeler

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 14:45:37 EET

Selam
bu haftalık durum raporu

1.1 i kurduktan buyana kullandığım halen contrib/3rdParty altındaki basket
uygulamasının 0.6.0 stable ı çıkmış ona yükselttim. basket uygulamasının
başka bir sorunu var görünmüyor ve tulliana serdar soytetir tarafından
çevirisi tamamlanmıştı. depoya alınabilir diye düşünüyorum.

bu arada istatistik uygulaması olarak rkward sürüm çıkartmış. onu da
güncelledim.0.4.1 olmuş.

xfce4.4rc1 ile iilgili bir sorum olacak, ilgilenen var ise şu an contrib svn
deposuna 4.2.3 var ancak 4.4rc1 de tamam amcak bir rc1 olduğu için geçirmedim
bu konuda fikri olan olur ve paylaşırsa sevinirim. bende gayet iyi çalışıyor
domU üzerinde

kolay gelsin